BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

aku & dia...

Assalamualikum....

Seperti yang aku katakan...this is my 2nd entri..mesti tertanya kan tajuk tu..urm.apa yang aku nak sharekan adalah perkenalan aku dengan my lovely hubby Mohd Faizal Mohd Yusoff @ adam@ croco dll yang aku tak tahu nama panggilan dia..heheh..aku megenali hubby aku di laman sesawang FRIENDSTER.x caya kan???tapi di situ lah semuanya bermula..aku time tu baru jek frust dengan ex aku..so my office mate aku yang kenal kan aku Friendster tu kat aku..aku pun ikut lah buat sebab nak hilang kan boring aku..so macam biasa..just add n apporove pada sesapa yang add aku.. Nama hubby aku kat Friendster adalah Backpaker's..so dari situ lah aku kenal dia..tapi aku pelik lah dia ni jap online..jap x online..kadang2 aku rasa macam dia x wujud..Allah maha berkuasa..satu hari dia online  & kami berbalas mesej..masa tu friendser mana ada chat..barulah aku tahu dia kerja apa n tahu sedikit sebanyak tentang diri dia..n lastly dia bagi no phone alasannya no phone dia yang dulu hilang...di situ lah bermuala....

0 comments: