BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 29 March 2011

Air Gas

 hmm..kenapa suka minum air gas?air gas yang macam-macam perisa,oren.sarsi..eh macam-macam lah..aku pun tak tahu kenapa & apa yang sedapnya air gas ni sebenarnya..air gas sudah semestinya banyak gula..manis..macam coke..aku jarang minum coke atau yang lain..yang biasa aku minum air gas hanya 100Plus.itu pun gas nya aku kurang kan sikit dengan campur sikit garam( kalau airnya bawak balik rumah )sebenarnya air gas ni tak elok tuk diri kita..leh buat kencing manis..ish..takut aku..arwah abah aku kencing manis.aku pun jadi seram sejuk bila tengok sakit orang kencing manis ni..tapi kita ni manusia yang tak pernah takut semua tu..makan & minun janji sedap..ish2..jaga lah kesihatan kalau nak hidup  lama...so renung2 kan dan fikirlah yang terbaik untuk badan anda..hehehe

0 comments: