BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

Akhirnya..

Setelah mengharungi perjalanan yang amat panjang...tanggal 26.12.2010..lahirlah seorang bayi lelaki tepat pada jam 5.16ptg..terharu.sedih,gembira semua perasaan ada..terharu & sedih sebab bayi aku lemas dan dimasukan ke wad ICU..gembira kerana Allah makbulkan impian aku untuk menimang cahaya mata lelaki..terima kasihh & syukur YA ALLAH kerana makbulkan permintaan aku..aku tak putus-putus berdoa agar bayi aku selamat dan tidak mengalami sebarang komplikasi..pengalaman di Labour Room memang amat mengerikan..mendengar macam-macam bunyi ibu mengerang kesakitan membuatkan aku seram & tak mahu mendengar.Tanpa aku sedar aku mengalirkan airmata kerana perasaan takut itu..tapi aku lawan kan perasaan itu dengan banyak bertanya soalan pada nurse yang menjaga aku..nurse yang menjaga aku seperti memahami perasaan gementar aku dan dia melayani kerenah aku..akhirnya setelah 13jam aku berada di Labour Room aku selamat melahirkan bayi aku..Semasa proses kelahiran aku mengalami sedikit masalah kerana bayi aku tersangkut selama 20 minit..Syukur pada MU YA ALLAH kerana memberi aku peluang untuk meneruskan hidup aku bersama bayi aku,suami dan anak aku..Sesunggunya aku besyukur...pengalaman itu sedikit sebanyak menginsafi diri aku begitulah pengorbanan seorang ibu..

first day kat icu

boring duk spital lama
hari ke 3
sebulan
dua bulan
2 bln mia & dani

0 comments: