BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 29 March 2011

fav drama.

Antara fav drama aku yang aku x kan sekali tinggal ialah asmara 2,CSI n Desparate Housewife..kalau tertinggal aku mesti cari siri tu n tgk..huhu..

CSI..ada 3 siri yg berbeza country




CSI ni kalau ada hubby aku mesti aku x dapat nak tengok..alasan dia cite ni mata orang tu macam mata helang...nampak jek semua benda..hehe..tapi kadang-kadang aku degil jugak..aku layan kan jek..nak tak nak hubby aku layan jugak CSI ni..hehehe


Asmara 2

Asmara 2 ni adalah sambungan dari Asmara part 1...cite nya mula2 aku tak layan..hubby aku lah yang layan..last-last bila dah sesama tengok..best lak..hehehe..sekarang aku lak yang x boleh nak tinggal cite ni..plot cie pun makin menarik..



Desparate Housewife
Cite ni aku dah ikut dari season 1 lagi..so memang tak tinggal lah..citenya walaupun ada scene yang agak 18sx n melampau..itu biasalah..dia nak hotkan cite tu..aku suka kawasan perumahan kat dalam cite ni..macam tenang jek..walaupun ada jiran2 yang busybody..tapi aku suka cara diaorag yang menyelesaikan masalah antara kawan mereka..mereka x kan putus kawan..aku suka cara macam tu..mereka merasakan persahabatan tu tak ternilai walaupun ada di antara mereka yang menyinggung perasaan mereka..urm..kat malaysia ni ada ke manusia macam tu??susah lah..malaysia ni ada tapi bila ada hal sikit suka cakap2 belakang n sampai menyampai.,kan bagus kalau ada sikap macam diaorg ni..yang terus terang masalah yang tak di sukai n perbetulkan masalah tu...tapi..nama pun cerita kan...huhuhu

0 comments: