BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

Bermulanya langkah pertama..

Assalamualaikum..

ni lah keta yang banyak berjasa..tapi sayang dah tidak lagi bersama kami..heheh
Seperti entri aku yang sebelumnya antara aku dan hubby aku.aku pun x pasti siapa yang mula sms..tapi yang pastinya kami rajin berbalas sms n call dan sedikit sebanyak mula megenali diri kami masing2..pada end of the august..dia kata dia nak balik dari labuan..dia ada kawan yang duduk dekat dengan rumah aku. ( masa tu aku duduk kat damansara ) so boleh lah jumpa..aku tak mengharap sangat apa dari relationship tu..sekadar kawan biasa..sebab masa tu aku malas nak serius dah..( takut dengan history ex aku )..first jumpa.aku ajak dia lepak kat Taman Bukt Jelutong..2nd dia hantar aku balik kampung time raya..3rd dia belanja aku tengok movie Money Not Enough 2 kat E-curve..so sweet memeoir tu...


kat  tepi tasik kuala kubu

Time ni aku datang Kuala Kubu nak jumpa hubby aku..pas keje terus naik komuter p Kuala Kubu jumpa hubby aku..sebab time ni hubby aku merajuk  x mau angkat phone..pas jek habis keje half day ( hari Sabtu ) driver Boss aku ( arwah a.lan ) hantar aku kat komuter Sg.Buloh..sampai Kuala Kubu my hubby ambik jugak aku...huhu..kenangan..

firts time p genting sesama..
First time p Genting sesama dengan hubby aku..dia pun dah lama x p genting time ni.14 tahun x naik genting dia cakap..time ni first time dia naik genting..x der apa yang nak di katakan kat sini..just melepak kat kerusi n taman kat genting n borak2...x tido woo this time..huhu..

tasik titiwangsa kl..
Masa ni we all lepak kat Titiwangsa lake..lepak sambil hubby aku sibuk menghafal code dia tuk test belajar dia..huhu..dengan aku sekali hafal code tu..ohh nasib x lupa date kat Bagan Lalang Sepang tuh...kat situ pun kami just borak n my hubby sibuk menghafal noted exam dia..sambil aku konon2nya membantu la..huhu..bantu lah sangat...heheh..ok thats all..tunggu next ebtri ya..daaa

0 comments: