BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

Mabuk

Kerana taksub pada keenakkan sambal goreng aku tercari-cari di kedai makan jika ada yang menjualnya..setelah sekian lama aku pun terjumpa sambal goreng di salah satu kedai makan yang ada di sekitar kawasan perumahan aku ni..akuu pun apa lagi..beli lah nak mengatah..tapi masa mengatah tu aku rasa lain..kenapa??ish aku abaikan jek sebab tak mungkin peniaga tu akan letak benda tu..setelah selesai makan.aku pun lepak tengok tv..tetiba2 kepala aku berdenyut n aku rasa mual-mual..macam orang mengadung pulak..akhirnya aku jadi seperti ini...muntah n mual-mual dan pening kepala..masa muntah tu baru lah aku tahu yang aku termakan petai....arghhhh....patutlah aku mabuk..

uweekkkk..
sambal goreng




 petai.. serik aku makan petai...

0 comments: