BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

Oh My God!!!

Assalamualaikum..

OMG & Alhamdulilah.. itu lah ayat pertama yang aku ucapkan bila aku dapat tahu yang aku mengandung lagi...rezeki kami bertambah lagi.. Kami amat gembira dengar berita tu..macam2 yang aku fikirkan..mampukah aku nak menjaga kedua-dua sekali dengan seorang diri..aku harap Allah dapat memberikan aku kekuatan..sedikit teruja bila fikir baby apakah kali ni..setiap kali menunaikan solat,aku berdoa agar permudahkan perjalanan aku semasa mengandung dan bersalin nanti & tidak lupa jika ada rezeki nak bayi lelaki..tapi aku menerima pemberianNYA... sepanjang aku  mengandung aku tak mengalami morning sickness..cuma alahan saja di muka aku..jerawat naik banyak..tapi sekejap je..sebulan lepas tu dah ok..selepas tu aku menjalani hidup dengan biasa..mungkin bahagian aku untuk senang di saat mengandung dan tiada suami di sisi...

alhamdulilah...

0 comments: